2020年11月28日 星期六

唔知得唔得計劃 - Day 2

累計回報+6.56% ,繼續明顯跑輸2823, HS index ! 

清倉,接近所有股票被行使 ! 如果大市一直上升不回頭我都無辦法 ! ?





 為了減少選擇錯誤股票的風險,至少要投資一半指數基金2823 / 2800, 

 購買2823和 short covered call / short put  (不超過目標數量) 以獲得期權金 

 用收到的期權金購買其他股票 ? 

 當SC被行使時, 盡量SP以call走價接回,SP 期權金以成本記錄,直到以call走金額接回為止? 

 大跌時,冬眠,並要特別注 short Call! 不能急進! 

 專注於股數多於金額 ! 

 嚴控槓桿!儲備金 / 救命金 ?? - 以盈利或權金建立? 耐心等待出擊機會?? 

 有得食好食,唔好貪心! 

 長期投資一定賺!看看10年20年chart! 

 每季結算,檢討 









1 則留言:

  1. 一係股價大跌, 一係股價唔跌就縮VOL, 響港股收期權金真惡搞..

    回覆刪除