2021年5月3日 星期一

閒閒地一千萬

 昨日同老婆去食下午茶,見到一對長輩。

老婆同我想當年,哈哈!

 

想當年,長輩一手買入大三房單位自住,約二三百幻,

當時好似好貴,供下供下,現在閒閒地一千幻

 

想當年,老婆同我拍拖時,我仲住緊公屋,同老婆講將來可以分戶!

好在老婆 強烈建議買返間私樓住下,否則就算不用交租,

單靠儲蓄及投資,我真係無把握儲到一千幻!

 

現今社會,無父幹的後生仔又真係好辛苦!現實係殘酷,但遊戲有遊戲的規則,係唔係應該認真想想如何玩好這個遊戲呢?

 

到底遊戲規則又是什麼呢…..

4 則留言:

  1. 講得啱
    我哋唔可以改變遊戲規則,所以只可以自己諗辦法,搵解決方法
    By the way, 你老婆好有遠見,師兄你聽老婆話,果然發達了
    單靠主動收入,真係好難可以追到香港的樓價升幅

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未至於發達, 好在沒有被通漲吞噬.
      錢...真的不能長揸, 要揸就揸實物好D.

      刪除
  2. 無父幹的後生仔未必辛苦過以前, 但係無父幹又走去跟父幹的後生仔無發達

    回覆刪除
    回覆
    1. 無父幹都去跟就要看看自己有無本事,決心,計劃.....

      刪除