2017年11月2日 星期四

其實我係收租佬

買賣期權畀人嘅感覺,一般係高風險
但其實我係以收租佬嘅心態去經營

我運作嘅模式如下:
買入資產,即股票,好像買樓按揭一樣 100元嘅股票我付出40元, 其餘60元就係按揭貸款,即孖展。

買入了資產之後 接下來就是收租,以short call 收取權金,然後還按揭利息。
只要期權金高於利息支出便可以, short call 的價位盡量不要低於購入價格。

以上只係Basic概念,我一般都不會買足 100元嘅股票,只會買5-8成,其餘2-5成會做short put收取權金。

風險:
股票價格下跌,被call孖展。
股票價格下跌,SC期權金唔夠畀利息。

因應有以上的風險,我會選擇一些可以做到八成按揭的股票 ,及預留一筆備用資金,另外慢慢降低按揭(孖展)成數。備用資金,當然會放在高息戶口中啦。



12 則留言:

  1. 謝謝, 學到一樣新招式, 自己計一計先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,最緊要風險自己自己計清楚

      刪除
  2. 正呀, 今日見 3988 仲跌緊, 我入左 d 遠權食下時間值。 SP4.00 收 0.356。

    回覆刪除
  3. (租) 田賦也。从禾。且聲。則吾切。五部。(說文解字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 古時收租乃徵收作為賦稅的穀物,現今收租款式花款真多!

      刪除
  4. 若股價大跌一半, 你一係唔做SC, 一做若升番上去你價面無仇報了...

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 11月熱帶氣旋一般未埋到香港都散哂,睇泥呢次都不例外

      刪除
  6. 我通常先SP,儘量唔接貨,接咗SC出去,收租SP價好過SC!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就On居D,接左貨就無咁多$賭,唔會再開咁多contract,同時搏埋升值。

      刪除