2017年11月17日 星期五

做埋D硬膠嘢

開了一年多嘅股票期權倉將會係11月終結,
係由於我做左70後兄所講嘅硬膠野, 
將大部分資金去買咗一間自住樓。

資金本來可以每月提供正現金流,
現在拿去買樓, 反而要每月供樓, 
不是硬膠是什麼? 哈哈!

遲些搞好按揭之後,會重新整理資金, 
重新再開期權倉, 但應該會以收租佬 的形式present



10 則留言:

  1. 恭喜, 買左邊度呀追瘋兄
    其實OPTION大有大做, 細有細做啫, 做得叻唔係好駛下下出錢接貨GE

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小子兄,我都好認同你對樓市的看法,現在唔應該只看香港人的購買力。
      我買的是TKO的屋苑,近屋企人,方便照應。

      刪除
  2. 樓有自住需要,唔洗再交租比人, 又慳番一筆。 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 財兄,我本來都唔洗交租比人,今次係舊居加按,
      買多一間面積大少少,改善生活空間,舊居打算放租。
      不過今次真係大傷元氣,down payment 唔野小!

      刪除
    2. 追瘋兄實力不少!舊居加按再做到新樓的上會
      唯一係本身結欠唔多加埋收入夠高!

      刪除
    3. 財兄唔好笑我啦,兩公婆,一人一間,香港大把人做到

      刪除
  3. 恭喜恭喜,只要有正現金流,守一年半載又有得玩,時間過得很快

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝本熊兄,搞掂埋按揭就再玩過!

      刪除