2021年7月3日 星期六

供樓供到幾時?

供樓供到幾時?我自己都唔知!

最近把2017年買入的自住樓轉按,借盡5m套現1.7m,又重新供過 


有人會話投資樓市,升幅慢現金流低交易費用高昂

但我不完全認同升幅當然不及股市尤其是近一年的美股簡直係拍馬都追不上

但我自問唔夠膽將幾百萬甚至千幾萬放在股香港樓雖然升得慢但係起碼持有得安心


現金流極低 ?

若計出租樓,表面上看似每月租金收入比起按揭還款還要少,但實際上在現今超低息環境下,每月還款其中大部分是本金,只有少部分是利息支出。

另外轉按後可以把投入的資金套現出來,以我這次 轉按為例,自住樓在2017年買入,700幾萬買入,借一半,投入300幾萬,供左3年幾(供了50幾萬,其中本金還了30幾萬,利息20幾萬),仍然欠300幾萬,現在套回1.7m。  

只要能做到轉按,就可以把供款(甚至本金)套回,其實現金流不差。


交易費用高昂?

首次買入的而且確要比印花稅及其他雜費是有些肉痛,但只要你之後不賣出,每兩三年轉按一次, 每次都會有現金回贈落袋。當然還有其他一些管理費差餉等等雜費。

這次轉按現金回贈1%,扣除律師費6千,淨袋$44,000。


唔知得唔得計劃

年初在這個 "唔知得唔得計劃" 抽走了部份資金去買收租樓,將會放回部份資金入去。

計劃係希望期權+股息收入可以跑贏利息。唔介意回報不高,最緊要穩健!

現時實際利率只是1.4%(H+1.3%)左右每月利息只比舊按揭多2千左右,未用到的現金會放在按揭掛鈎戶口賺取相同嘅利息。

唔借真係對唔住自己



8 則留言:

  1. 希望搵到方法, 唔一定打工都可以安全地繼續有較穩定收入, 層樓供幾耐真係冇所謂. 再加上有逆按揭 ….

    回覆刪除
    回覆
    1. 逆按揭….根本唔使供完層樓!

      刪除
    2. 你要睇清楚條款
      逆按揭利息同保費係monthly compound interest
      真係傻既先會做,年期拖長重貴過大耳loan
      呢個世界邊有咁著數既野,銀行唔係善堂呢

      刪除
    3. 多謝提醒, 到時先算, 可能會賣出部份出租樓, 以加強現金流.
      不過距離退休仲有一段時間

      刪除
  2. 心態係咪轉呔為保守?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是由於太進取,所以要保守一些
      樓按已經是一重借貸,再用借貸得到的資金去投資(再槓桿)!

      刪除
  3. 即是有1層自住,1層收租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1層自住,2層收租, 不過收租cover唔到供款

      刪除