2021年7月13日 星期二

Some more?

 

其實就是我的心魔!


我,有錢就身痕,往往越買越多,槓桿越做越大,一個大浪過來,心理質素欠佳,於是低位止蝕,無仇報啦...

如何控制心魔,对我這個无紀律的人來說是非常重要的!


這是寫這個BLOG其中一個目的,自己定一個計劃,一些規則,白纸黑字,時刻提醒自己以免重蹈覆轍


另一個方法控制心魔係將資金投入一些不能輕易賣出的資產,樓宇。以往未有辣招時,我持有物業時間比較短,有辣招後更合我意,逼人持貨最少3年,槓桿亦大大逼降,安全性反而提高了!

要找一個大方向大趨勢  (有人會話科技發展,我會話係貨幣濫發),買入實物資產不失為一個好方法,然後用適量嘅槓桿,再讓時間幫忙吧!


現金流/期權/股票

我自己大部分資產增長來自物業,當然如果你計數叻,有自制力,對股票投資有眼光,投資股票債券類資產回報必定比物業高!

我自己則希望開始分散投資,利用按揭貸款的特性(低利率,長期穩定,極少call loan),去建立一個股票類的現金流組合,提供比按揭利率高的回報,並讓它自己運作,慢慢降低整體的槓桿比率。


曾經聽過汪先生的一句話: 好的投資是不用花太多時間打理它的

我也要向這方面進發!


8 則留言:

  1. 香港樓真係幾好玩, 低息, 有桿杆, 又有升值, 收租又有每月現金流, 幾年後有需要又可以再套現
    都要做個好嘅業主, win win

    回覆刪除
    回覆
    1. 做個好嘅業主, win win....這個當然啦

      刪除
  2. 認同!有足夠資金可考慮置業,既可收租,又能保值。

    回覆刪除
  3. 或者瘋兄開始係個Blog度寫本Rule Book,自己可以用時又可以分享👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢想到什麼就寫低...不過規則希望寫得簡單D

      刪除
  4. 記得你好像買咗樓唔係好耐喔
    咁快又諗住買多間收租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無名啦, 除非非住宅物業啦,
      不過現在先setup好個股票期權倉先

      刪除