2021年2月26日 星期五

唔知得唔得計劃 - Day 5 (縮水版)

 





16 則留言:

  1. 回覆
    1. 只是好彩吐現了去買樓!

      刪除
    2. 最近股市回調了
      師兄你在高位沽貨,以股換樓,高明喔

      刪除
    3. 我只是好彩,真正勁人係食盡科技股泡沫(sorry,係大升浪)然後轉為實際資產!
      我完全miss了這個大升市!

      刪除
  2. 八成最最多都係$700萬。如果有物業仲要打折同壓測。即係600萬,最多都係兩房。如你所講miss 佐09年開始的大浪。將來十年仲會有個浪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 置業不一定要700萬起跳吧?
      市場還有很多300-400萬的住宅單位,首期才100萬左右
      另外,買樓自住,供自己層樓,點都好過交租,幫人供樓
      點解要預計將來10年大升,才去自置物業?

      感覺上,你似乎冇買過樓,或者本金超多,所以問題和香港的現實情況,好像脫節了

      刪除
    2. 貓姐說得很對,很多人並不是買不起樓,而是無認真計劃"如何"去買,又或者"覺得"貴而不去買.
      PGHK – 我不知十年仲會不會有個浪, 只知10年後銀紙必定貶值, 老美才又印了1.9萬億美元,即係幾多港紙呢???

      刪除
  3. 你去看看三四百萬香港買到什麼樓,最多一房。自住三個人,真的很迫。真想不台風兄咁多年都係租樓。

    如是投資,頂盡一萬租,又浪費一個首置名額。既然預計未來十年港紙眨值,不會不借盡吧。
    買樓真的經驗不多,只是一工廈,一住宅,一車位收租。租務全部diy,一手包辦。有空來我blog 瀏覽,pghk.blogspot.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來PGHK你都有豐富的物業投資經驗喔😃
      分享一下我自己的經驗:
      我去年3月買樓,370萬,370實呎,2房單位
      首期3成,111萬
      月供$13000
      間屋冇窗台位,眼鏡房,超實用,完全唔迫喔
      租金,市價都係$13000左右
      樓市市況常變,可能要多了解現時環境,以及與經紀保持良好溝通,才可以有較貼市的資訊喔

      刪除
    2. 請問貓姐如何申請到7成按揭?
      我剛剛只借到6成。係自用所以申請到高成數按揭?

      刪除

    3. 自用
      每次買樓,我都真心打算自住嘅

      刪除
    4. 真心.打算.自住
      哈哈!

      刪除
  4. 要claim. 自用前提係交吉賣。

    銀碼咁細,浪費一個首置額,有無方法破到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔浪費喔
      換物業時,分段分期轉讓業權畀近親,就可以了
      律師會教
      買下一個物業時,仍然係首置

      刪除